
Sayn paketti saapui jo perjantaina, nyt pääsin hehkuttamaan siitä... Kuva puhukoon puolestaan. Nippon Green -tee oli kyllä yllätyksistä paras :) Kiitokset!
tiistai, 5. helmikuu 2008

Nuoren muka-taiteilijan terryksi ATC-kortteja sun muuta mielenkiintoista.
Kommentit